Facebook RSS Feed

Rasa nak membunuh di pagi hari!

Jam alarm. Benda yang sangat penting dan sangat anoying kalau bunyi pagi-pagi. Rasa nak mengamuk jadi orang gila sepak-sepak jam. Anoying pun, benda ni lah nak gerak bangun tiap-tiap hari. Bawah ni jenis-jenis jam alarm anoying yang sangat unik.

Sfera Alarm Clock

Jam ni tergantung dekat siling. Kalau dah berbunyi, boleh snooze dulu macam biasa, tapi apa yang bestnya setiap kali kita snooze, jam itu akan bergerak ke atas siling bergantung berapa kali di'snooze'kan. Haha. Makin lama makin tinggi, nak tak nak kena bangun berdiri atas katil la nak stopkan. Baru boleh bangun terus kan.



Puzzle Alarm Clock

Alarm ni pula akan menolak ataupun menembak keluar 3 jenis puzzle tu keluar dari tempatnya. Untuk stop kan alarm tu, kena cari pula benda alah tu dan masukkan tempat dia balik. Kalau tak, jam tak akan boleh berhenti bising.

Nooby

Jam alarm ni namanya Nooby. Macam orang pula. Dia akan berbunyi 'beep' dan mengeluarkan suara "Rise and shine, it’s time to get up!" sehingga anda bangun. Jika snooze, dia akan berbunyi "Take your fingers out of your ears!" sehingga anda bangun untuk hentikan jam ni dengan memegang lehernya dan menggoncangkannya sehingga berhenti.

Clocky

Apabila anda menekan butang snooze Clocky, dia akan berusaha bergerak mencari tempat bersembunyi. Apabila penggera berbunyi lagi, anda perlu untuk bangun dari katil untuk mencari dan mematikan. Setiap kali akan berulang-ulang sehingga anda betul-betul stop kan dia. Dah macam aci sembunyi. Bawah ni video kelaku Clocky menganoyingkan orang.




Macam nak sepak jauh-jauh.. =,=

2 orang tak ketahuan:

Syafinaz Alizaini said...

haha..comelah clocky

PeCo said...

seksa hidup nak cari pulak >,<